пʼятниця, 24 квітня 2020 р.


Задання для учнів 9 класу.


Добрий день ! Тема уроку : «Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей».


Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей

Мета: визначити місце здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей.
Порядок виконання роботи
1. Складіть у зошиті  перелік власних життєвих цінностей  у формі таблиці, розподіліть на три стовпчика.
«3» — життєва цінність максимально важлива;
«2» — життєва цінність достатньо важлива;
«1» — життєва цінність не дуже важлива.
(Можна скористатися таким переліком: родина, професія, любов, дружба, доброта, пізнання світу, подорожі, мистецтво, добробут, кар’єра, гроші, комфорт, освіта, особистісне зростання, повага до людей, віра в інших, надія, оптимізм, терпіння, здоров’я, толерантність, слава, чесність, сміливість, самоповага, соціальне визнання, справедливість, незалежність, можливість займатися творчістю, можливість допомагати людям.)
3. Проаналізуйте ієрархію власних життєвих цінностей.  У якій групі цінностей опинилося здоров’я? Які цінності для вас важливіші за здоров’я? Які цінності є для вас менш важливими за здоров’я?
4. Зробіть висновки.(записати). Завдання виконати до наступного уроку.


Немає коментарів:

Дописати коментар

       Сторітелінг: створюємо історії, що захоплюють До уроку у 5 класі  за темою " Правила безпечної поведінки  на льоду" Джерол...